sunnuntai 7. helmikuuta 2016

Omenawhiskyä

Mulle käy usein niin, että en tiedä yhtään mikä päivä on. Kerran mun piti mennä koulussakin kansliasta kysymään onko tänään tiistai vai keskiviikko, johon sain hämmästelevän katseen ja vastauksen, että tiistai jos siis tosissas kysyt. Näin äitiyslomalla päivät sekottuu vielä helpommin, kun ei ole enää sitä arkiviikon rytmiä ja vapaita vknloppuja. Tänään olin siis ihan sunnuntaissa, kunnes mulle vasta illalla selvis mieheltä kysymällä, että lauantaihan se vasta olikin. 

Sunnuntaisin Saksassa on kaikki kaupat kiinni, joten aattelin, että olis hyvä pitää ihan siivouspäivä kotosalla. Monen moista sisustusprojektia olis suunnitteilla ja hirmu into alottaa uusia juttuja, mutta mikään ei ole sen parempaa kuin puhdas koti alottaa uusia sisustusjuttuja. Kylppärin putsaaminen on mulle ihan pakkomielteistä hommaa ja siksi se yleensä on iso urakka kun mä lähen toteuttaan sitä. Joskus mä vielä sorrun jynssäämään sitä hammasharjalla. 

Sen lisäksi mä olen ihan neuroottinen sen suhteen, että kaikki on linjassaan ja sävy sävyyn. Yks hirvitys meidän kylppärissä on jo ikuisuuden ollut iso 2litran pönikkä kylpyvaahtoa. En tiedä missä mielenhäiriössä mä sen ostin, koska sehän näyttää vaan ku joltain jättiläismäiseltä pyykinpesuainepurkilta siinä kylpyammeen reunalla. Ja kun se on niin iso, niin sitä on vaikea sulloakaan mihinkään piiloon, koska sitten se unohtuisi sinne kätköönsä.

Siinä siivouksen lomassa yhtä äkkiä lamppu syttyi päässä ja muistin keittiön vitriinissä olevan viskikarahvin, jolla ei ole mitään muuta käyttöä kuin notkua siinä vitriinin hyllyllä koristeena. Sehän sopii täydellisesti täyttöpulloksi sille kylpyvaahdolle. 



Kylpyvaahto on omenan tuoksuinen ja tuo vihreä väri pukee sitä niin ihanasti. Sehän on ihan kun omenaviskiä. Vierustoveriksi se sai Viktoria´s Secretin purnukat, joista uusin on mun tällä viikolla ostamani kosteusvoide Mango Temptation. On muuten tosi hyvä kosteusvoide ja jättää ihanan tuoksun iholle. Tää rivistö on niin herkullisen näkönen yhdistelmä, melkein tekis mieli haukata pala. Mä luulen, että samanlaisen käsittelyn tulee samaan shampoo, hoitoaine ja suihkusaippuakin, kunhan löydät sopivat lasipullot.



Huomenna kun on vasta oikeasti se sunnuntai, niin taidankin nauttia ihanan rentouttavan vaahtokylvyn kynttilän valossa :-) 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pienikin kommentti ilahduttaa :-)